MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKASI

Nedimoğulları, müşterilerini uzun vadeli ilişki kurduğu, stratejik ortak olarak görmektedir. Nedimoğulları, müşterilerine sağladığı mal ve hizmetleri belirlenmiş kalite standartlarına bağlı kalarak ve eksiksiz yerine getirerek, müşteri memnuniyetini sağlamayı ve sürdürmeyi taahhüt eder.

Nedimoğulları, bu taahhütlerini yerine getirebilmek ve müşterileri ile ilişkilerini oluşturan güven ve sadakat merkezli bir yaklaşım ile aşağıdaki prensiplere göre hareket eder;

• Müşteri şikâyet, öneri ve memnuniyeti ile ilgili geri bildirimler alır ve bu bildirimleri periyodik olarak düzenler ve hızlı bir şekilde çözümler,

• Satış öncesinde ve satış sonrasında tüm süreçlerimizi “müşteri odaklı" bir yaklaşımla gerçekleştirir,

• Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini kolayca iletmesi için gerekli iletişim altyapısının sürekliliğini ve erişilebilirliğini sağlar,

• Müşteri şikâyet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi, verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirmeyi, etkinlikleri raporlamayı ve sürekli iyileştirir,

• Geri bildirimleri etik değerlerimiz gereği önyargısız, adil, hızlı ve şeffaf biçimde yönetir,

• Geri bildirimleri aciliyeti önceler ve çözüm odaklı yaklaşımla değerlendirir,

• Müşterilerine yasal şartlar, sözleşmeler ve şirket politikaları çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunar,

• Müşteri ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler üreterek, müşteri haklarını korumaya özen gösterir,

• Müşteri geri bildirimlerini sürekli iyileşme prensibi kapsamında gelişim alanı olarak değerlendir,

• Müşteri bağlılığı sürekliliğini sağlamak için satış politikaları gereği müşterinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını değerlendirir,

• Müşterilerin ihtiyaç, beklentileri, şikâyet ve önerileri doğrultusunda gerçekleşen çözümleri kalıcı hale getirerek sistemi sürekli iyileştirir.

Mücahit ŞENTÜRK
Yönetim Kurulu Başkanı